İlk Bahar Gelin Makyajı





 Herkese yeniden merhabalar,

 Bugün sizlere yapmış olduğum İlkbahar Gelin Makyajı'mdan bahsetmek istiyorum.Her genç kızın hayali evlenmektir bildiğimiz üzere,çoğu kızın hayali ise o gün ne kadar güzel olmak istediğidir.Son zamanlar da bakıpta beğendiğim çok fazla gelin olmadı çünkü gelin denince akla abartılı saç ve makyaj geliyor.Oysa ki benim için gelin demek sadeliği ifade ediyor,özellikle nisan ve mayıs ayların da havaların da ısınmasıyla beraber bir gelinin ağır makyaj ve saç yaptırması bana itici geliyor.Bende nisan ayında evlenecek olsam nasıl bir saç ve makyaj yaparım diye düşündüm ve ortaya bu sonuç çıktı.Herkes beğenmeye bilir tabiki ama benim tercihlerimden birisi kesinlikle bu ton makyajlardan yana olacaktır. Makyajımı nasıl yaptığımı maddeler halin de sizlere söyleyeceğim.







 *Makyaj bazı olarak Revlon'u tercih ettim.İnanılmaz yumuşak ve çok kolay yayılan renksiz bir ürün kendisi,çok beğendim.(40 TL civarın da.)
*Profesyonel fondoten olarak KRYOLAN Supracolor Teintschminke 'NB'rengi olanını uyguladım.Sert bir pamukla iyi şekilde bastırarak nokta vuruşlarıyla yaymanızı tavsiye ederim.(105 TL civarın da.)
 *Göz altı kapatıcısı olarak Loreal'i tercih ettim,en sevdiğim kapatıcı olarak yazısı var hatta.
 *Pudra olarak Pastel'in pudrasını tercih ettim '405' numaralı olanını,fakat yok denecek derecede az miktar da fırçayla uyguladım,parlamayı engellesin diye ve koyu göstermesini istemediğim için.(Fiyatı 12 TL civarın da.)
*Daha sonra göz makyajıma başladım The Balm'ın paletinde ki Highlighten/Shadow olanını göz pınarlarıma ve alt kirpik dibime uyguladım.En sevdiğim ürünlerden birisi her tonuna bayılıyorum.(İndirimli olarak 16 TL civarlarındaydı.)
 *Essence Roses far paleti ile göz makyajımı tamamlamış oldum.Paletin 7. ve 8. renklerini sürüp fırçayla birbirine karıştırdım.Daha sonra 4 numaralı olan koyu mor rengini eyeliner şeklinde üstüne sürdüm.Gözümün alt kısmın da kirpik diplerime, sondan ortaya doğru 4 numarayı sürdüm.(Fiyatı 10 TL)
 *Kirpiklerime gelecek olursak,takma kirpik takmak istemedim doğal durmasını istediğim için.Kirpik kıvırıcısıyla kirpiklerimi iyice kıvırdıktan sonra Benefit'in mascara'sını uyguladım ve fotoğrafa eklemeyi unuttuğum Pastel'in kirpik tarağıyla kirpiklerimi taradım.Bu sayede kirpiklerim birbirinden ayrıldı ve çirkin görüntüden kurtulmuş oldum.Mascara'yı kirpiklerime 3 kez uyguladım ve her uygulama sonrası taradım.(Benefit mascara'nın fiyatı 58 TL civarın da.)
*Yanaklarıma tabiki de Hıghlıghter uyguladım,ilkbahar gelini olmak bunu gerektirir çünkü.Pembe tonlu bir makyaj yaptığım için Hıghlıghter'ımı da pembe tonlu seçtim.Pastel Moon Light olanını,yanaklarıma 'C' şeklin de yumuşak bir süngerle bastırarak yaydım.(Fiyatı 13 TL civarın da uygun bir ürün.)
*Allık olarak Golden Rose '306'numaralı olanı tercih ettim,çok tatlı doğal bir pembe renge sahip(Fiyatı 12 TL çok uygun ve fiyatına görede çok güzel bir ürün.)
*En son olarakta dudaklarımı boyadım,Pastel Daylong serisinin '15' numaralı olanıyla ve böylelikle makyajımı bitirmiş oldum.(Fiyatı 21 TL civarı ama genel de indirime giriyor yarı fiyatına alabilirsiniz.)
 Saçlarımı dalgalı şekilde bir yana doğru toplayıp,kırmızı küçük çiçeklerle süsledim.

 Bugün ki İlkbahar gelin makyajım böyleydi,umarım beğenirsiniz.

Tekrar görüşmek üzere sevgilerle..:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar