Beauty Formulas Oil Control Yüz Yıkama Jeli



Herkese yeniden merhabalar,
Bugün sizlere çok severek kullandığım ve bitirmiş olduğum yüz yıkama jeli'mden bahsetmek istiyorum.




Beauty Formulas Oil Control Foaming Facial Cleanser yüz yıkama jeli.

Ben bu güzel ürünle her sabah ve her akşam yüzümü yıkıyorum.Kesinlikle yağlı ciltler için olduğunu düşünüyorum,ciltteki fazla yağı ilk başlar da dengeleyip daha sonra temizlemeye başlıyor.Sivilce problemi çeken arkadaşlarım için de bu ürün faydalı olacaktır,benim sivilcelerim bu ürün sayesin de azalmıştı.Tabi ki karma ciltler de kullanabilirler fakat kuru ciltler kesinlikle kullanmamalı,kuru ciltlerin kullanması halin de ciltlerin de pul pul dökülmeler oluşacaktır.Cildin yağlı, kuru ciltte ki etkisini nereden biliyorsun? diye soracak olursanız,2 aydır kullanmak ta olduğum bir ilacım var ve cildim inanılmaz derece de kurudu,cildimin kurumuş haliyle de bu ürünü kullanıp bütün cilt tiplerine bilgi verebilmek istedim.





Yapısı biraz cıvık olduğu için sıkarken fazla bastırmamaya dikkat etmek gerekiyor,aksi takdir de fazlaca gelecektir.Bir parmak ucunu taşırmayacak şekil de uygulamanız yeterli.Ürünü kullanmadan önce ben yüzümü ılık suyla ıslatıyorum,bu sayede ürünü uyguladığınız da daha kolay yayılmasını sağlıyor.Masaj yaparak nazikçe cildinize uygulamanız daha sağlıklı olacaktır.Ürünün içeriğin de yüz temizleme köpüğü yazıyor fakat pek fazla köpürme olduğu söylenemez.Köpürmese bile ben çok sevdim,önemli olan işe yaraması.Kokusu bana Portakal ve Kayısını çağrıştırıyor fakat Pembe Greyfurt özlü bir ürün,herşeyden önce kokusuna bayılıyorum.Bugüne dek kullandığım,yüzümde ki yağı yok eden ve en beğendiğim ürün diyebilirim.Kapağını açtıktan sonra 12 ay içerisin de tüketmeniz gerekiyor.Büyük ihtimalle kullanan kişiler 6 ay geçmeden bitirmiş olacaklardır.Watsons mağazaların da bulabilirsiniz,indirimli fiyatı 6 TL civarın da,şuan ki fiyatını bilmiyorum.Umarım kullanan arkadaşlarım da memnun kalırlar.

Birdaha ki yazıda görüşmek üzere..:)

 cilt

Yorumlar

Popüler Yayınlar