Loreal Paris Le Correcteur Perfect Match


                                                         LOREAL PARİS KAPATICI

 


      Bugün ki konuğumuz Loreal kapatıcı..Kendisi benim makyajım da hep kullandıklarımdan.Birçok göz altı kapatıcısı kullandım fakat şuan en beğendiğim ürün.Hem sıvı hemde yoğun renk kapatıcı özelliğine sahip,ben önceden katı olan ürünlerin kapatıcı özelliğinin fazla olduğunu düşünürdüm.Sürdükten sonra uzun süre çıkmamasıyla birlikte doğal bir görüntü veriyor.Ben sürdükten sonra üstüne base uyguluyorum,'base far' ürünün parlamasını önlüyor ve daha uzun süre kalıyor.Sadece göz altında değil cildinizde ki kusurlara da uygulayabilirsiniz.



Yüz kontürü yaptığınız da bu ürünü kullanabilirsiniz.Ürün özelliklerine baktığım da 
C vitamini etkisi 
verdiği yazıyor.Ben sürekli kullandığım için gerçekten gözlerim de yorgunluk yapmadığını fark ettim.Ama dediğim gibi kesinlikle üstüne 'base far' kullanmalısınız.Ben 'Beige 04' numaralı olanını 
kullanıyorum.Sürdükten sonra parmağımla yavaş şekilde yayıyorum,sünger kullanmıyorum.


                           32 TL civarında fakat indirime girdiğin de daha uyguna alabilirsiniz.






 Ben ürünü 5-6 aydır kullanıyorum,sürekli kullandığım halde bitmedi ve uzun süre daha biticeğini 
sanmıyorum.4 farklı renk tonu mevcut,teninize uygun olanı test edip almanızı tavsiye ederim.
Görüşmek üzere hoşçakalın..:))









Yorumlar

Popüler Yayınlar