Diadermine Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Arındırıcı Tonik



 
Herkese yeniden merhabalar, 

Bugün sizlere cildime pek uymayan bir üründen bahsetmek istiyorum.Benim cildim yağlı olduğu için sürekli olarak yıkamak ve toniklemek zorun da kalıyorum.Bu yüzden her tonik benim cildime uygun olmuyor.Çok fazla tonik denedim ama şuan beğenmediğim üründen bahsedeceğim.







 DIADERMINE Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Arındırıcı Tonik oldukça iyi bir marka ona lafım yok tabiki..Benim hoşuma gitmeyen tarafı yüzümü sildikten sonra verdiği yağlılık hissi.Ben yüzümü tonikledikten sonra cildimin kuru olmasından hoşlanıyorum,ama ne yazık ki bu ürün ben ve benim gibi cildi yağlı olanlara göre değil.Kuru ciltler bu ürünü rahatlıkla kullanabilirler.Kendisini tonik olarak beğenmesem de makyaj temizleme de bir numara,özellikle kalıcı rujlarınızı bu ürünle rahatlıkla çıkarabilirsiniz.Kalıcı rujları her tonikle çıkarmak mümkün değil ama bu ürün hiç zorlamadan kalıcı makyajınızı temizler.Makyajınızı temizledikten sonra yüzünüzü tekrar yıkamanızı tavsiye ederim.Her ne kadar göz için desede gözünüzün içine değdirmemeye dikkat etmelisiniz.     
    






  İçeriğin de cildi rahatlattığı yazıyor fakat benim cildimi inanılmaz yoruyor,öyleki kullandıktan sonra yüzüme dokunasım gelmiyor,zeytinyağı sürmüşüm hissi veriyor.Yine de kullandığım zamanlar da sivilce oluşumum olmadı,cildime bir zararı olmadı sadece beni mutlu etmedi. Kozmetik satan birçok yerde bulabilirsiniz.

Fiyatı 18 TL civarların da,indirime girdiğin de daha uyguna bulabilirsiniz.

 Herkese keyifli günler dilerim.Görüşmek üzere..

Yorumlar

Popüler Yayınlar